Angielski z P. Grzegorzem

Drodzy uczniowie, pracujemy zgodnie z nowym planem zajęć W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: grzegorzenglish@gmail.com lub poprzez Facebook’a Szkoły i mój nick Grzegorz English.

WSZYSCY ĆWICZYMY NA https://instaling.pl/ W PRZYPADKU ZAPOMNIENIA HASŁA, BRAKU KONTA LUB INNYCH PRZECIWNOŚCI LOSU 😉 PROSZĘ O NIEZWŁOCZNY KONTAKT! PAMIĘTAJCIE, ŻE WYSTARCZY 5-10 MINUT DZIENNIE!

Poniedziałek 30.03

Klasa I

Proszę wydrukować i zrobić ćwiczenia. Jeżeli istnieje możliwość, proszę o przesłanie skanów lub zdjęć wypełnionych zadań na adres mailowy grzegorzenglish@gmail.com lub poprzez Facebook’a (Grzegorz English)

Tiger_1_TRF_Unit_3_Early_Finish_Plus_2
Tiger_1_TRF_Unit_3_Early_Finish_Plus_1

Klasa IV

Od dzisiaj ćwiczymy słownictwo z rozdziału 4 i przygotowujemy się do sprawdzaniu ze słówek. U mnie jest to strona 61, sprawdźcie w swoich podręcznikach. Aby wam pomóc, wyrazy wrzuciłem do Instalinga. Jeśli ktoś zapomniał lub zgubił hasło proszę o kontakt a prześlę je abyście mogli ćwiczyć. To bardzo ważne ponieważ będę chciał z każdym umówić się na sprawdzenie waszej wiedzy. W tym celu najpewniej będę kontaktował się telefonicznie. Szczegóły podam :). Powodzenia i oczywiście pozostaję do dyspozycji.  https://instaling.pl/ 

Klasa V

Temat: Czasownik być w czasie przeszłym.

Moi drodzy, musi sobie jakoś poradzić z czasownikiem być w czasie przeszłym :). Nie jest to takie trudne. Na początek proszę was abyście przeglądnęli sobie te poniższe materiały wideo.

https://www.youtube.com/watch?v=rkAvuy7S6u0

Następnie napiszcie proszę takie zdania i prześlijcie do mnie ich tłumaczenia:

1. Ja byłem szczęśliwy/a.
2. Ona była w szkole wczoraj.
3. Ty byłeś szybki.
4. Oni byli najlepsi.
5. My byliśmy silniejsi.

Powodzenia! W razie pytań i jakichkolwiek wątpliwości proszę pisać na maila lub facebook’u (Grzegorz English).

Klasa VI

Od dzisiaj ćwiczymy słownictwo z rozdziału 4 i przygotowujemy się do sprawdzaniu ze słówek. U mnie jest to strona 61, sprawdźcie w swoich podręcznikach. Aby wam pomóc, wyrazy wrzuciłem do Instalinga. Jeśli ktoś zapomniał lub zgubił hasło proszę o kontakt a prześlę je abyście mogli ćwiczyć. To bardzo ważne ponieważ będę chciał z każdym umówić się na sprawdzenie waszej wiedzy tak jak zapowiadałem. W tym celu najpewniej będę kontaktował się telefonicznie. Szczegóły podam :). Powodzenia i oczywiście pozostaję do dyspozycji.  https://instaling.pl/


Piątek 27.03

Klasa VIII

Szanowni uczniowie, przesyłam klucz odpowiedzi do naszych zadań egzaminacyjnych ze stron 6 – 12. Bardzo proszę o sprawdzenie odpowiedzi i przesłanie do mnie liczby zdobytych punktów.  Założyłem też grupę na FB celem usprawnienia pracy i lepszego kontaktu z wami. W przypadku wątpliwości co do zadań, które macie zweryfikować proszę pisać na FB lub mailowo!  Adres gurpy: https://www.facebook.com/groups/653849682060034/

Czwartek 26.03

Klasa IV

Powtórzenie wiadomości – części ciała, czasownik mieć

Bardzo proszę zrobić ćwiczenia powtórzeniowe ze strony 62 w PODRĘCZNIKU. Zadania nr 1.
Zadanie nr 2. (należy zaznaczyć które zdania są fałszywe), Zadanie nr 3. (połączyć części słówek aby powstały poprawne wyrazy), Zadanie nr 4. (należy z rozsypanek ułożyć pytania), Zadanie nr 6. (wpisujemy odpowiedni zaimek its, our, your, their).

Zadania jak zawsze przepisujemy do zeszytu.  Zapisujemy temat: Powtórzenie wiadomości – części ciała, czasownik mieć.
Po zrobieniu zadań proszę o przesłanie zdjęcia telefonem na adres grzegorzenglish@gmail.com lub przez Facebooka (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013365821480) Grzegorz English. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania proszę kontaktować się również tą drogą! Jestem do dyspozycji.

Klasa VI

Powtórzenie wiadomości – czas przeszły ciągły, technologia.

Bardzo proszę zrobić ćwiczenia powtórzeniowe ze strony 64 w PODRĘCZNIKU. Zadanie nr 1 (dopasować pary wyrazów), Zadanie nr 2. (wpisać odpowiednie słówko aby pasowało do zdania), Zadanie nr 3. (podobnie jak poprzednie), Zadanie nr 4. (tworzymy zdania w czasie przeszłym lub przeszłym ciągłym) Zadanie nr 5. (dobieramy do zdania odpowiedni przysłówek)

Zadania jak zawsze przepisujemy do zeszytu.  Zapisujemy temat: Powtórzenie wiadomości – części ciała, czasownik mieć.
Po zrobieniu zadań proszę o przesłanie zdjęcia telefonem na adres grzegorzenglish@gmail.com lub przez Facebooka (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013365821480) Grzegorz English. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania proszę kontaktować się również tą drogą! Jestem do dyspozycji.

Klasa V

Temat: Potrafię rozmawiać o miejscach w mieście.   (proszę zapisać do zeszytu)

Następnie zapisujemy zdania do przetłumaczenia i wykonujemy tłumaczenie poniższych zdań. Pracujemy w oparciu o słownictwo i zakres tematu ze stron 66 i 67 w naszej książce.

1. Sklep jest pomiędzy hotelem i parkiem.
2. Restauracja jest za kawiarnią.
3. Bank jest obok teatru.
4. Biblioteka jest za muzeum.
5. Kino jest naprzeciwko szpitala.
6. Muzeum jest przed stadionem.
7. Mój dom jest za sklepem.
8. Jej dom jest pomiędzy hotelem i teatrem.
9. Jego samochód jest przed twoim domem.
10. Nasz sklep jest obok jej restauracji.

Po zrobieniu zadań proszę o przesłanie zdjęcia telefonem na adres grzegorzenglish@gmail.com lub przez Facebooka (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013365821480) Grzegorz English. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania proszę kontaktować się również tą drogą! Jestem do dyspozycji.

Środa 25.03

Klasa VIII

Bardzo proszę o zrobienie kolejnych zadań z arkusza, tym razem strona 10, 11, 12. W piątek prześlę klucz odpowiedzi aby sprawdzić jak daliście sobie radę. Również w piątek rano napiszę, czego będę od was oczekiwał w związku z tymi zadaniami. Oczywiście w razie jakichkolwiek wątpliwość cały czas służę pomocą. Piszcie mailowo lub poprzez facebook’a (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013365821480) Grzegorz English. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania proszę kontaktować się również tą drogą! Jestem do dyspozycji.

Poniedziałek 23.03 (bardzo przepraszam za opóźnienie w publikacji ale miałem problem z internetem od soboty)

Klasa VIII

Pracujemy nadal nad zadaniami egzaminacyjnymi z przesłanego arkusza. Do środy proszę o zrobienie zdań ze strony 8 oraz 9. Proszę wydrukować jeśli jest możliwość a następnie po zrobieniu przesłać mi w wersji graficznej (zdjęcie telefonem) na maila wypełnione zadania na adres kontaktowy lub poprzez Facebooka Grzegorz English. Klucz odpowiedzi podam po otrzymaniu wszystkich prac. Jeśli ktoś nie ma drukarki, tuszu czy czegokolwiek :) to bardzo proszę przesłać mi odpowiedzi na kartce – same odpowiedzi!
Powodzenia!

Klasa VI

Proszę wybrać 6 najtrudniejszych czasowników nieregularnych i utworzyć z nimi zdania podając tłumaczenie tych zdań na język polski. Zdania układamy w czasie PRZESZŁYM! Oczywiście prace należy przesłać na mój adres mailowy.

Klasa V

Bardzo proszę zapoznać się z przyimkami miejsca na podstawie filmu https://www.youtube.com/watch?v=w7ygOVh6T-Y

Następnie przetłumaczyć na angielski i przesłać mi odpowiedzi dla słówek:  za, obok, w, na, przed, pod, pomiędzy

Klasa IV

Proszę uczyć się słownictwa ze strony 61. Codziennie po 30 minut (będziemy z tego się sprawdzać).  Dodatkowo proszę robić instalinga, jest tam parę słówek z tego zakresu tematycznego.

Klasa I

Proszę wydrukować i zrobić ćwiczenia. Jeżeli istnieje możliwość, proszę o przesłanie skanów lub zdjęć wypełnionych zadań na adres mailowy grzegorzenglish@gmail.com lub poprzez Facebook’a

Tiger_1_TRF_Unit_2_Early_Finish_Plus_2
Tiger_1_TRF_Unit_2_Early_Finish_Plus_1

Piątek  20.03

Klasa VI

Proszę powtórzyć czasowniki nieregularne.

Klasa IV

Proszę powtórzyć słownictwo poznane na poprzednim filmie i postarać się jak najwięcej zapamiętać.

Klasa II

Tiger_2_TRF_Unit_1_Early_Finish_Plus_2
Tiger_2_TRF_Unit_1_Early_Finish_Plus_1

Czwartek 19.03

Klasa V

Temat: Places in a town – miejsca w mieście.

Do oglądnięcia https://www.youtube.com/watch?v=SxcFXDeH4uU i wypisanie słownictwa, które się pojawia wraz z tłumaczeniem do zeszytu.

Następnie przygotowanie planu miasta w wersji na komputerze lub na kartonie (przykład https://brainly.pl/zadanie/4173400)

Proszę o przesłanie zdjęć lub plików na maila grzegorzenglish@gmail.com

Klasa I

Proszę wydrukować i zrobić ćwiczenia. Jeżeli istnieje możliwość, proszę o przesłanie skanów lub zdjęć wypełnionych zadań na adres mailowy grzegorzenglish@gmail.com lub poprzez Facebook’a

Tiger_1_TRF_Unit_1_Early_Finish_Plus_2
Tiger_1_TRF_Unit_1_Early_Finish_Plus_1

 

Klasa VIII

Przypominam, iż czekam na wypracowania z ostatniej lekcji.

Tymczasem dzisiaj proszę pobrać ten oto plik i w najbliższym czasie będziemy pracować nad zadaniami egzaminacyjnymi z tego dokumentu. Do poniedziałku proszę o zrobienie zdań ze strony 6 oraz 7. Proszę wydrukować jeśli jest możliwość a następnie po zrobieniu przesłać mi w wersji graficznej (zdjęcie telefonem) na maila wypełnione zadania na adres kontaktowy lub poprzez Facebooka Grzegorz English. W poniedziałek podam także klucz odpowiedzi po otrzymaniu wszystkich prac. Jeśli ktoś nie ma drukarki, tuszu czy czegokolwiek :) to bardzo proszę przesłać mi odpowiedzi na kartce – same odpowiedzi!
Powodzenia!

Środa 18.03

Klasa VIII

Dzisiaj zadanie specjalne

wypracowanie
Na wasze wypracowania pisane SAMODZIELNIE bez wsparcia wujka Google :) czekam do piątku włącznie! Adres grzegorzenglish@gmail.com

Klasa IV

Bardzo proszę zaznajomić się ze słownictwem. Oglądamy filmik dzisiaj, jutro i w piątek i zapisujemy słówka do zeszytu wraz z tłumaczeniem na język polski.

https://www.youtube.com/watch?v=U1w9yJL1v_k

Klasa VI

Dzisiaj filmik z porównania czasów przeszłych

https://www.youtube.com/watch?v=bWg2M5qPado

Oraz dodatkowo zadanie do przesłania do mnie mailowo gdzie należy utworzyć 5 par zdań porównawczych z podanymi przeze mnie czasownikami. Podaję przykład:

Czasownik: sleep

1. I slept yesterday. – Spałem wczoraj.
1a. I was sleeping at 7 in the morning. – Spałem o 7 rano.

Czasowniki, które musicie porównać to: watch, eat, play, drive, fly

Zadanie należy przesłać do czwartku włącznie.

Wtorek 17.03.

W dniu dzisiejszym uczymy się z klasą II oraz V.

Klasa II

Bardzo proszę wydrukować i wykonać ćwiczenia. W razie wątpliwości jestem dostępny mailowo. Można też wypełnić ćwiczenia, zrobić zdjęcie telefonem i przesłać mi je do sprawdzenia. Powodzenia!

Tiger_2_TRF_Starter_Unit_Early_Finish_Plus_2
Tiger_2_TRF_Starter_Unit_Early_Finish_Plus_1


Klasa V

W dniu dzisiejszym bardzo proszę o ułożenie 10 zdań z wybranymi przez siebie przymiotnikami (1 i wielosylabowe) w stopniu wyższym i najwyższym i przesłanie zdań do sprawdzenia mailowo. Takie ćwiczenia wykonywaliśmy w szkole więc  nie powinno być problemów, jednak w razie wątpliwości pozostaję w kontakcie mailowym grzegorzenglish@gmail.com

Przykład jak należy to wykonać:

1. Anna jest najsilniejsza w klasie.
1a. Anna is the strongest in her class.
2. Twoje zdanie.
2a. Tłumaczenie twojego zdania.

———————————————

Poniedziałek 16.03.

Dzisiejsze Zajęcia z Panem Grzegorzem

Klasa VIII

Do zrealizowania poniższe materiały (najpierw przypomnienie teorii a następnie ćwiczymy aż do uzyskania 100% z ćwiczeń):

https://www.ang.pl/gramatyka/strona-bierna/czasy-simple

https://www.ang.pl/cwiczenia/927/strona-bierna-czasy-simple

https://www.ang.pl/cwiczenia/928/strona-bierna-czasy-simple

https://www.ang.pl/cwiczenia/929/strona-bierna-czasy-simple

Klasa VI

Do zrealizowania poniższe materiały (najpierw przypomnienie teorii a następnie ćwiczymy aż do uzyskania 100% z ćwiczeń):

https://www.ang.pl/gramatyka/czas/past-continuous

https://www.ang.pl/cwiczenia/838/past-continuous-budowa

https://www.ang.pl/cwiczenia/843/past-continuous-budowa

Klasa IV

Do zrealizowania poniższe materiały (najpierw przypomnienie teorii a następnie ćwiczymy aż do uzyskania 100% z ćwiczeń):

http://e-angielski.net/have-got2/

Oraz filmik do oglądnięcia ze zrozumieniem!

Klasa V

Do zrealizowania poniższe materiały (najpierw przypomnienie teorii a następnie ćwiczymy aż do uzyskania 100% z ćwiczeń):

https://www.ang.pl/cwiczenia/824/stopniowanie-przymiotnikow

https://www.ang.pl/cwiczenia/825/stopniowanie-przymiotnikow

https://www.ang.pl/cwiczenia/1780/stopniowanie-przymiotnikow

Klasa I

Proszę poćwiczyć razem z dziećmi

Oraz piosenkę